Od 1.5.2024 vyhlašuji výpadek mých služeb pro nové stavby, jelikož se potřebuji plně věnovat projektu, o kterém se jistě brzy dočtete.  

Jste tu opakovaně a zdá se Vám, že mi ubývají rozpracované projekty? Pravda, zdát se to skutečně může, a tak doplňuji projekty, které mám nyní rozpracované... 

  • Areál PPP - Příbram. Zde projektuji změnu uspořádání parkování a navrhuji vnitroareálové komunikace pro pěší a navrhuji efektivnější využití stávajících ploch pro obsluhu rozrůstajícího se využití areálu

  • Veřejná čerpací stanice pohonných hmot a KFC, Praha 5 - Slivenec. Snad 18 let živý projekt, kdy mi v roce 2017 vedoucí odboru dopravy Prahy 5 s úsměvem říkal, že tuto plochu řešil již při nástupu do své funkce a že nebude hotová do jeho odchodu. Přesto se právě staví návrh, na kterém jsem se podílel již od nové studie v roce 2017. A nyní řeším změnu stavby před jejím dokončením --> odevzdáno 

  • Nebušice - změna stavby před dokončením. Tři větve komunikace, domy označené A až H, I až N a O až S. 42 pomocných povrchů ve 3D, aby komunikace byla co nejoptimálnější a aby voda tekla tak, kam téct má --> odevzdáno.

  • Svatá Hora - Příbram. Reorganizace parkovací plochy bez odvodnění a bez adekvátních pěších vazeb, kterou si parkoviště právě pro Svatou Horu zasluhuje už dlouhá desetiletí... Bohužel se ukázalo, že bezpečnost pěších není prioritou vlastníka parkoviště, tedy města Příbram. Prioritou není ani estetická stránka věci. Zadání od pronajímatele parkoviště se oficiálně zrušilo a projekt nově řeší jakési provizorium tvořené pouze zahrazovacími sloupky a závorami, které umožní efektivní výběr parkovného. 

Výčet tímto sice končí, ale zdaleka to není vše, co právě řeším. 

Autobusové zálivy a chodník podél průtahu silnice II/105 v obci Vysoký Chlumec - ODEVZDÁNO

Zadáním investora bylo: "Vyprojektovat chodník a autobusové zálivy při stávajícím okraji komunikace"

Úvaha: Je lepší zachovat stávající zastávku bez pěších vazeb a nechat to plavat, když to takto funguje co pamatuji, nebo se pokusit najít nové řešení? 


Chodník v ul. Havlíčkově v Sedlčanech - ODEVZDÁNO

Zadáním investora bylo: "Vyprojektovat chodník při stávajícím okraji komunikace"

Mé doporučení: Zmenšit plochu stávající křižovatky, díky čemuž vznikne přehlednější a bezpečnější prostor pro pěší, který v konečném důsledku prakticky nezvýší zpevněné plochy, naopak poskytne prostor pro zvětšení zelených ploch


Stezka mezi motýly v Prosenické Lhotě

Stezka pro pěší okolo rybníka se zabijačkovým jménem... Jelito. Stezka bude mlatová, lávky dřevěné a altán s výhledem tento příjemný projekt ještě zdokonalí.

Chodník podél silnice III/1096 v obci Čtyřkoly - ODEVZDÁNO

Prodloužení stávajícího chodníku dotvoří již roky plánované pěší vazby v obci. U rohu stávajícího domu se mi ale podařilo vykouzlit krásnou šířku chodníku min. 1,15 m, což se na první pohled nezdá.